Aliments per a nens esportistes

Hem preparat una selecció d’aliments per a nens esportistes, tenint en compte el requeriment d’energia física i mental, així com la millora del rendiment esportiu.

En el marc de la col·laboració amb el Club Joventut Badalona, en què Veritas alimenta el futur de la Penya, els nens i nenes de l’Escola de Bàsquet reben els millors consells per seguir una bona alimentació, saludable i ecològica. A més, l’acord permet als jugadors becats del planter verd-i-negre gaudir dels millors productes ecològics amb dietes personalitzades i dissenyades pels nostres nutricionistes en col·laboració amb el personal responsable del bàsquet base, cosa que ajuda a millorar la salut i, en conseqüència, el rendiment esportiu d’aquests joves jugadors.

Aliments per a nens esportistes

  1. Fajol: conté lisina, que estimula el creixement i ajuda a produir anticossos. Descobreix com utilitzar aquest pseudocereal a la cuina i prepara unes delicioses creps de fajol i coco.
  2. Llavors de sèsam: una excepcional font de calci i triptòfan, un aminoàcid essencial que ajuda a dormir.
  3. Salmó salvatge i sardines: rics en proteïnes i omega-3, que alimenten el cervell. Descobreix la recepta de salmó marinat amb alvocat i arròs.
  4. Cigrons: molt rics en minerals i proteïnes. La xef Mireia Anglada et mostra com cuinar-los per evitar que perdin el seu elevat contingut en calci.
  5. Ous: tenen més proteïnes i millor qualitat que els ous no ecològics, fruit del benestar animal que garanteix la ramaderia ecològica i del tipus de pinsos amb què s’alimenten les gallines. Com a resultat, els ous que ponen tenen més frescor, qualitat i riquesa nutricional. Descobreix-ho en aquest vídeo.
  6. Fruita i verdura de temporada: molt riques en vitamines i minerals. Sobretot el bròcoli, la pastanaga i la poma.
  7. Nous: riques en greixos de qualitat, molt útils per a la memòria.