Lasanya vegana de plàtan a la bolonyesa

Lasanya vegana de plàtan a la bolonyesa. Anima’t a preparar-la! El plàtan aporta energia a l’organisme ràpidament, i per això resulta una fruita excel·lent per a nens i per a esportistes.

Lasanya vegana de plàtan a la bolonyesa - Veritas

Lasanya vegana de plàtan a la bolonyesa

Ingredients:

Elaboració:

  1. Pica un all en una cassola amb una mica d’oli. Quan estigui, pica l’api, afegeix-ho i ofega-ho bé.
  2. Trosseja la ceba i les pastanagues i incorpora-les a la cassola. Deixa-ho coure fins que estiguin tendres.
  3. Afegeix els xampinyons rentats i tallats a làmines, tira sal i una mica d’alfàbrega.
  4. Incorpora la soja texturitzada, prèviament hidratada, i el vi blanc. Deixa que redueixi. Afegeix la salsa de tomàquet i remou bé.
  5. Empolvora una mica més d’alfàbrega i deixa-ho coure durant 25 minuts, aproximadament.
  6. Pela i talla en làmines els plàtans, fregeix-los en una paella volta i volta amb una mica d’oli. Posa una capa de plàtan fregit en paper de forn fins a cobrir tota la superfície i condimenta-ho amb sal i pebre.
  7. Reparteix sobre els plàtans la meitat de la barreja de la resta dels ingredients i posa una altra capa de plàtan. Afegeix la resta de la barreja i empolvora formatge ratllat vegetal.
  8. Salpebra de nou i s’escalfa al forn a 220ºC durant 15 minuts
  9. Finalment, empolvora julivert picat i decora amb una branca de romaní.