Magdalenes veganes sense ou ni llet

Les magdalenes són un clàssic en la rebosteria i als nens els encanta barrejar els ingredients i pastar-los fins a aconseguir la consistència desitjada. Avui et proposem una recepta molt saludable sense ou ni llet i, el millor, perfecta per vegans, vegetarians i al·lèrgics o intolerants a aquests ingredients. Sens dubte, una gran opció perquè els teus fills aprenguin a cuinar a casa.

Magdalenes veganes sense ou ni llet - Veritas

Recepta de magdalenes veganes

Ingredients (per a 8 magdalenes):

  1. Comença per preescalfar el forn a uns 180º. Tot seguit, tritura les avellanes a la picadora fins a obtenir-ne una farina fina. Quan estigui feta, col·locala en un pol gros.
  2. Pela els plàtans abans de triturar-los a la picadora, juntament amb la beguda d’avellanes (o qualsevol altra beguda vegetal que t’agradi), l’oli de coco, el xarop d’atzavara i la vainilla en pols.
  3. Un cop triturat tot, afegeix-ho al bol on has posat la farina d’avellanes i incorpora-hi la farina d’arròs integral, el llevat en pols, una mica de sal i la ratlladura d’una llimona.
  4. Ha arriba l’hora de pastar. Barreja tot molt bé fins que els ingredients s’integrin. Després d’omplir els motlles de magdalenes amb la massa, col·loca’ls al forn durant 20 minuts, més o menys.
  5. Quan hagi passat aquest temps, comprova que les magdalenes veganes estiguin fetes punxant-les amb un bastonet (ha de sortir net i sec) i deixa que es refredin.

Aquesta recepta és dels nostres amics de El Granero Integral.