Arròs integral cremós amb llombarda

Baixa en calories i rica en nutrients, la col llombarda és perfecta per alleugerir els plats nadalencs, als quals dota d’un to porpra brillant. En aquest cas enriqueix una recepta d’arròs integral cremós, amb un contingut de fibra que equilibra els nivells de glucosa en sang.

Aquesta deliciosa recepta ens la suggereix Rocío Montoya, de Veggie Boggie.

Arròs integral cremós amb llombarda - Veritas
Arròs integral cremós amb llombarda

Ingredients:

Elaboració:

 

  1. Cou l’arròs integral i reserva’l.
  2. Pica a la juliana totes les verdures i sofregeix-les en una cassola amb una cullerada d’oli. Posa primer el pebrot, després la ceba i les cols i, finalment, el tofu fumat tallat en daus petits.
  3. Cou-ho a foc mitjà durant 10-15 minuts.
  4. Afegeix-hi l’arròs integral bullit i remena.
  5. Incorpora-hi la crema d’arròs, la beguda d’arròs, la nou moscada, el pebre en pols i assaona-ho al gust.
  6. Barreja-ho suaument i serveix-ho amb formatge parmesà ratllat. Si t’agraden, pots decorar el plat amb unes tàperes.

Descobreix les nostres propostes de receptes amb base de cereals: arròs, quinoa, fajol, etc.