Atención al cliente
De lunes a viernes de 9 a 20 h y sábados de 9 a 14 h (excepto festivos).
El compromís dels treballadors de les botigues Veritas amb els clients es reflecteix en cada interacció i en la passió que mostren en la seva tasca diària. S’esforcen per proporcionar un servei excepcional i crear un ambient positiu, en què l’amabilitat i la satisfacció del client són prioritàries.
Als nostres supermercats, el compromís amb els consumidors i l’entusiasme per la feina s’entrellacen en una sinergia poderosa. Així ho revela Rafa Amo, Area Manager, que –després de quinze anys a la companyia, gestionant diverses botigues a escala nacional– té clar quin és l’objectiu:
Ens esforcem per assegurar que l’equip estigui preparat per oferir el millor servei als nostres valuosos clients. Ells mereixen el millor i aprecien la qualitat i l’atenció que els oferim.
Rafa Amo, Area Manager
Destaca també el compromís de Veritas d’oferir exclusivament productes ecològics certificats, cosa que infon confiança i tranquil·litat als clients des del primer instant que travessen les portes del supermercat.
Així mateix, l’amabilitat és un dels valors més destacats i això és una cosa que l’equip vol millorar constantment, tal com afirma en Rafa:
Als nostres equips, l’amabilitat és fonamental; és un dels nostres principals valors i el cultivem dia a dia perquè és el que ens diferencia dels altres.
Rafa Amo, Area Manager
Aquest pensament és compartit per Júlia López, Senior Store Manager de la botiga Veritas del carrer Mandri, a Barcelona, que du a terme la seva tasca enfocada en el valor de les relacions humanes i sustentada en dos pilars fonamentals: la interacció amb els clients i la dinàmica amb l’equip. Emfatitza que el tracte al client és proper, cordial i basat en la confiança:
Assessorem de manera personalitzada, sempre volem ajudar i garantir que l’experiència de compra sigui positiva. I la majoria de les persones que treballen a Veritas són molt amables, ja que estem directament enfocats en el client.
Júlia López, Senior Store Manager de la botiga Veritas del carrer Mandri.
A més, la Júlia destaca la importància de crear un ambient d’optimisme i alegria en l’equip.
“Cada detall compta i suma. Volem que tots siguem un, perquè cada dia passen moltes coses en la nostra jornada laboral i és fonamental donar-nos suport mútuament”
Júlia López, Senior Store Manager de la botiga Veritas del carrer Mandri.
El fet d’oferir un producte extraordinari i ser conscients dels seus beneficis no sols té una influència positiva en els clients, també impacta en els mateixos treballadors, com és el cas de Jordi Queralt, especialista en la secció de Forn, a la botiga Veritas del carrer Mandri, a Barcelona, l’experiència del qual a Veritas ha marcat un abans i un després en la seva vida personal.
Abans portava una mala alimentació, però des que treballo aquí cada cop menjo millor gràcies a conèixer els productes i, sobretot, a voler millorar la meva salut, que és el més important.
Jordi Queralt, especialista en la secció de Forn, a la botiga Veritas del carrer Mandri.
Igualment, en Jordi destaca l’oportunitat que Veritas li ha ofert de conèixer diferents seccions i com ha trobat la seva passió en el forn.
Em sento molt a gust de cara al públic i aprecio molt l’ambient amè que es respira a la botiga.
Jordi Queralt, especialista en la secció de Forn, a la botiga Veritas del carrer Mandri.
No hi ha dubte que el compromís dels treballadors és innegable. El seu principal anhel és oferir un servei excepcional al consumidor, independentment de la ubicació de les botigues.
Ens esforcem dia a dia perquè els clients se sentin a gust, extremem l’amabilitat i sempre estem a la seva disposició.
Rafa Amo, Area Manager
T’ha agradat aquest article sobre les botigues Veritas? Descobreix-ne més aquí!
El kombutxa de Mūn Ferments –comercialitzat com Kombutxa– s’elabora de...
Els risottos Veritas i les receptes de quinoa i preparats...
A les nostres botigues arriben les taronges Biorange des de...
Les conserves de Cal Valls són fruit d’una extraordinària fusió...