Descobreix els imprescindibles d’hivern 2019

Descobreix els imprescindibles d’hivern, que t’ajudaran a protegir el teu sistema immunitari, tindran cura el teu organisme i et faran sentir més vital i de millor humor.

Descobreix els imprescindibles d'hivern 2019 - Veritas

Descobreix els imprescindibles d’hivern 2019

Gingebre

Considerada tant una espècia com un remei, l’arrel de gingebre tonifica l’organisme, ajuda a prevenir i alleujar els símptomes de refredats, millora la circulació de la sang i evita nàusees i marejos.

Pots rallar-lo per aromatitzar amanides, guisats, galetes, sopes o pans; o bé prendre’l en infusions pelant-lo amb una cullera i deixant-lo bullir i infusionar durant 10 minuts. descobreix la tècnica de cuina en aquest vídeo.

Gingebre – Tècniques de cuina

Receptes amb gingebre

Per esmorzar et recomanem un pudding de taronja, chía i gingebre:

Púding de taronja, xia i gingebre

Una sopa de remolatxa, exòtica i cremosa, que reconfortarà el teu organisme a l’hivern.

Sopa de remolatxa estil thai

Un remei antiinflamatori i antiviral, per prendre en petites quantitats acompanyat d’estofats de llegums, amanides temperades, torrades amb alvocat… El chutney de mostassa groga, gingebre i dàtils.

Chutney de mostassa groga, gingebre i dàtils

Farina de fajol

Obtinguda a partir de grans de fajol ecològic i mòlta, la nostra farina és pura, sense additius químics ni residus, i conté proteïna completa amb aminoàcids essencials, que augmenta la força corporal i la vitalitat. Alguns dels seus beneficis per a la salut són que facilita les digestions, té propietats antiinflamatòries i antioxidants, i és rica en minerals com el magnesi, que ajuda a combatre l’estrès.

La farina de fajol es pot utilitzar sola o barrejar-se amb altres farines i serveix per elaborar tant receptes salades, creps, gofres i masses de pizza, com arrebossats o fideus soba, una pasta molt emprada en la cuina japonesa.

Receptes amb farina de fajol

Et proposem tres postres deliciosos que combinen diferents farines, entre elles la de fajol: brownie de remolatxa, pastís de poma i melmelada de taronja, cassoletes de llimona i agar-agar.

Brownie de remolatxa

Pastís de poma i melmelada de taronja

Cassoletes de llimona i agar- agar

Miso blanc

Un superaliment elaborat a base de grans de soja fermentats que t’ajuda a reforçar el sistema immunològic, aporta proteïnes, minerals i enzims i facilita les digestions.

Tot i que les tradicionals i energitzants sopes de miso que prenen el matí els japonesos per temperar l’organisme són les més conegudes, el miso també s’utilitza per condimentar sushi i elaborar postres, amaniments, vinagretes i cremes.

Receptes amb miso

La clásica sopa miso con noodles y un flan de miso con agar-agar, un entrante cargado de beneficios.La clàssica sopa miso amb noodles i un flam de miso amb agar-agar, un entrant carregat de beneficis.

Sopa miso amb noodles – FastGood

Flam de miso i agar-agar

Tempeh de cigrons

Aquest tempeh s’obté a partir de la fermentació del cigró, la qual cosa fa que aquest llegum conservi el seu alt valor nutritiu -alt en proteïnes i fibres-, i sigui molt més fàcil de digerir.

Es pot cuinar tallat en rodanxes fines i fregit, o a la planxa perquè quedi cruixent. També es fa servir per fer saltats, hamburgueses, farciments, en la preparació d’estofats amb verdures i per completar amanides.

Receptes amb tempeh de cigrons

Per a un sopar o menjar ràpid, fàcil i nutritiu, et recomanem aquests wraps sense gluten de tempe i verdures.

Wraps sense gluten de tempeh i verdures

Crema de mans

Un producte ecològic i aromàtic amb olis essencials de plantes com la bergamota i l’aranja rosa, que tenen efectes calmants i ajuden a la formació del col·lagen.

La crema de mans Viridis nodreix i repara intensament la pell sense deixar-la greixosa i els seus actius naturals estan extrets de la natura, sense additius químics com els parabens.