Granola chai

Aquesta granola chai amb cacau és deliciosa, saludable i combina perfectament amb iogurt, begudes vegetals, llet, etc. El chai és una barreja d’espècies molt aromàtica que estimula els sentits i ofereix una gran sensació de benestar.

Anima’t a preparar aquesta recepta que et proposa la foodblogger Alina, de Green Mama.

Granola chai - Receptes - Veritas

Granola chai

Ingredientes:

Elaboració:

  1. Escalfa el forn a 160ºC i folra dues safates de forn amb paper d’enfornar.
  2. En un bol gran, posa la civada, les ametlles, les llavors i remena-ho bé.
  3. En un altre bol, barreja el xarop d’atzavara amb l’oli i el suc de taronja acabat de fer. Una vegada tot barrejat, afegeix-hi el cacau chai.
  4. Afegeix la barreja humida a la seca, remenant fins que tot el líquid estigui perfectament integrat.
  5. Col·loca la massa a les safates i estén-la acuradament amb l’ajuda d0una cullera perquè la granola es torri bé.
  6. Enforna-ho durant uns 10 minuts. Si notes que ha começat a torrar-se, remena la granola i torna-la a introduir al forn. Repeteix l’operació fins que la granola estigui torrada per tot arreu vigilant que no es cremi
  7. Gairebé al final de la cocció, col·loca per sobre de la granola el coco deshidratat i deixa que es torri uns 2 minuts.
  8. Treu les safates del forn i deixa-les refredar totalment sense remenar.
  9. Si vols, mentre la granola encara estigui calenta, pots posar-hi trossets de xocolata per damunt, barrejar una mica perquè es fongui la xocolata i esperar que es refredi totalment.
  10. La granola es pot guardar en un pot hermètic durant unes setmanes i prendre’s amb llet, iogurt, açaí, fruita fresca, etc.

Gaudeix de la nostra col·lecció de dolços saludables.