La guia dels sucs

Un suc és una de les formes més senzilles de prendre fruita a qualsevol hora i lloc. Els sucs frescos ecològics no provenen de concentrats, s’elaboren sense sucres i no estan pasteuritzats. Tria el de la teva fruita preferida i gaudeix del seu sabor i de tots els seus nutrients!

La guia dels sucs - Diccionari d'aliments - Veritas

Hi ha dos procediments que faciliten que els sucs frescos tinguin una qualitat similar als acabats d’esprémer:

  • Tecnologia cold pressed: una extracció en fred que evita l’oxidació i manté intactes els nutrients.
  • Procediment HHP (high pressure processing): que gràcies a les altes pressions permet mantenir els sucs frescos, amb les seves característiques nutritives i organolèptiques inalterades, sense haver de pasteuritzar-los mitjançant altes temperatures.

La guia dels sucs

Magrana

És molt rica en polifenols, uns antioxidants que els estudis associen a la prevenció de malalties cardiovasculats. Gràcies al seu toc astringent, el seu suc resulta refrescant i no massa dolç.

Pastanaga

Aquesta hortalissa és magnífica per alcalinitzar els metabolismes àcids a causa d’un excés de proteïna animal, sucre o fregits. El seu suc alenteix l’envelliment, sempre que s’acompanyi d’una alimentació lliure de tòxics, i és ideal per potenciar i mantenir el bronzejat.

Mango

La seca fibra dacilita la digestió, controla el colesterol i millora la inflamació intestinal quan hi ha restrenyiment. Després de l’exercici físic, el suc de mango calma la set i ajuda a reposar electròlits i minerals.

Taronja

La vitamina C d’aquest cítric millora l’absorció de ferro, alleuja els símptomes del refredat i altres infeccions i disminueix el colesterol dolent (LDL).

Baies

Les maduixes, els gerds i els nabius aporten bioflabonoides, uns antioxidants que retarden l’envelliment cel·lular i prevenen malalties degeneratives.

Espinacs, kale, api, cogombre i poma

Una combinació que desintoxica, desinflama i combat el restrenyiment. Els espinacs i la col kale aporten ferro i clorofil·la, l’api és diürètic i el cogombre hidrata. El toc de gingebre activa la digestió i la poma i la llimona harmonitzen el resultat final.

Pinya, plàtan i llet de coco

Aquest suc és bo per a la digestió gràcies a la bromelina, l’enzim de la pinya, mentre que la fibra de la llet de coco i el potassi del plàtan activen el trànsit intestinal.

La guía de los zumos: agua de coco - Diccionario de alimentos - Veritas

Aigua de coco

Promou la digestió, neteja les vies urinàries i és la millor alternativa a les begudes isotòniques, ja que gràcies a la seva elevada quantitat de potassi, magnesi, sodi, calci i sucres permet restituir aigua i electròlits després d’un esforça intens.

Quan es barreja amb kale, espitulina i pinya es potencien les seves quantitats purificadores, i combinada amb magrana o atzerola i pastanga s’intensifica la seva acció antioxidant.

Gaudeix de la nostra col·lecció de sucs casolans!