Nova imatge marca Veritas

Si el 2002 teníem un objectiu clar, millorar la salut dels nostres clients a través de l’alimentació, més de 15 anys després tenim l’oportunitat de millorar la salut del planeta i l’estil de vida de les persones revolucionant els seus hàbits d’alimentació i consum. Descobreix la nova imatge marca Veritas!

Nova imatge marca Veritas

Teníem el somni de millorar el món, i per això quatre famílies catalanes van fundar Veritas el 2002, amb l’objectiu d’acostar a totes les famílies la millor alimentació.

Autenticitat

Veritas es basa en l’autenticitat. L’autenticitat en el producte; sense pesticides, químics de síntesi ni additius artificials. L’autenticitat en els envasos; transparents, que mostrin amb claredat el contingut. L’autenticitat en la comunicació; revelem els beneficis dels productes i som honestos. L’autenticitat de les persones que formem part del projecte i la relació amb els nostres companys de viatge.

Els nostres compromisos

Sempre hem treballat guiant-nos pels nostres compromisos:

  • Salut: entenem l’alimentació com una inversió de salut.
  • Sabor: els nostres aliments tenen el sabor original.
  • Biodiversitat alimentària: oferim més varietats de productes.
  • Sostenibilitat: creem valor econòmic, mediambiental i social: contribuïm al benestar present i futur.
  • Proximitat: els nostres aliments tenen orígens propers. La relació propera amb clients i proveïdors.
  • Persones: la clau de l’èxot de la nostra empresa.
  • Consum conscient i responsable: consum ajustat a les necessitats reals.

Nova imatge marca Veritas

Si ets dels que pensen que, a més d’alimentar-te bé vols adoptar un estil de vida que millori els teus hàbits de salut i benestar, Veritas t’acosta al món en què tots volem viure. D’aquesta manera ens convertim en consumidors conscients i sostenibles.

Nova marca Veritas de l’estudi de La Casa de Carlota

Nova marca Veritas de l'estudi La Casa de Carlota

Prova d’això és la renovació de la nostra marca pròpia. No només pel que fa al disseny, creadors o missatges, sinó per la innovació que incorporem als nostres productes. Però anem per passos.

La Casa de Carlota, és el nostre company de viatge, igual que nosaltres, són una empresa B Corp i pensen que el món empresarial ha de funcionar i connectar amb els consumidors des d’una perspectiva molt més humana, més social i més innovadora. Tal com ens explica Josep M. Batalla, fundador i director creatiu de La Casa de Carlota:”Fa uns anys vam pensar:  què passaria si persones amb síndrome de Down poguessin participar, juntament amb la resta de l’equip, en sessions de creativitat?”

“L’experiment va ser un èxit”, comenta Batalla, “perquè vam descobrir una cosa terriblement òbvia: les diferents visions de la realitat i de la creativitat, distorsionada i generada òbviament per les seves característiques personals, permetien a la resta de l’equip disposar d’idees i plantejaments impossibles d’obtenir en processos més normalitzats i oferir als nostres clients solucions de dissent innovadores, fresques i diferents per als seus productes i marques”.

Després d’uns anys d’aprenentatge i selecció de les persones amb síndrome de Down més idònies per a La Casa de Carlota, es van atrevir a incorporar nou talent, persones amb autisme, i van descobrir, de nou, que continuaven incorporant noves visions. I totes diferents.

Amb el temps i una metodologia de treball pròpia, basada en el caos i la diversitat, han après a apreciar, distingir i saber utilitzar aquest talent diferent i la interacció com una manera diferent d’arribar a la creativitat. Pablo Picasso explicava que va trigar anys a pintar com els renaixentistes, però pintar com un nen li va costar tota una vida. El que fa especialment interessant treballar amb persones amb síndrome de Down és que ells no han desconnectat d’aquest talent natural i d’aquesta genuïtat infantil de la qual parla Picasso.

No soc un patata, soc una dissenyadora

Nova marca Veritas

Per dissenyar la identitat gràfica per als plats preparats de La Cuina Veritas, La Casa de Carlota va crear un equip de treball format per dissenyadors professionals. Van utilitzar com a base de treball elements vegetals reals (patates i pomes) i tints ecològics sostenibles.

Amb les patates i les pomes es va crear un sorprenent imaginari gràfic de dibuixos de fruites i elements que componen les etiquetes dels envasos de Veritas. A més es va crear una tipogradia i una identitat corporativa pròpia per a la marca que s’adaptarà no només als nous envasos, sinó també a les campanyes de comunicació.