Pancakes de plàtan i coco

Solem associar els pancakes amb plats preparats a partir de farines refinades i poc saludables. Però saps que existeixen alternatives més saludables a aquest plat? Avui et portem uns pancakes lliures de farina que et mantindran saciat durant hores. En lloc de farines refinades utilitzarem coco, un aliment alt en greixos i fibra i baix en hidrats de carboni, combinat amb ous, una font de proteïna d’alt valor biològic, vitamina A i vitamines del grup B. I, com a cirereta, hi afegirem el plàtan per aportar el toc dolç al plat.

Gaudeix d’aquesta recepta del pla per perdre pes de Veritas Food Plans, elaborat per la dietista integrativa Glenn Cots.

Pancakes de plàtan i coco - Receptes dolces - Veritas

Pancakes de plàtan i coco

Ingredients:

Elaboració:

  1. Aixafa els plàtans amb una forquilla.
  2. Barreja’ls amb els ous i la farina de coco.
  3. Afegeix-hi la canyella i barreja-ho fins a aconseguir una textura homogènia.
  4. Escalfa l’oli de coco a la paella a foc mitjà i aboca-hi la mescla. Ajuda’t d’un cullerot per calcular la quantitat de cada pancake.
  5. Gira el pancake quan estigui torrat i cou-lo per l’altre costat.
  6. Retira’l i acompanya’l de iogurt de coco, gerds liofilitzats i xarop d’auró.