JUNIOR CONSULTANT

Per les nostres botigues t’estem buscant!

Estem buscant persones que formin part de l’equip i poder realitzar diferents tasques pròpies de supermercat.

Ajudarem al Consultant a formar-se en les diferents seccions de la botiga (fruiteria, forn de pa, …) i donarà recolzament a caixa, el/la qual serà el/la responsable del seu contingut. Atendrà totes les peticions dels clients per aconseguir la màxima satisfacció d’aquests i un nivell de servei excel·lent. A més, donarà suport tant al Store Manager com al Senior Store Manager en les tasques que ho requereixin.  

Requerim persones polivalents, que tinguin facilitat per al treball en equip i amb ganes de començar un projecte nou amb moltes possibilitats de creixement.

Funcions:

  • Rebre la comanda, comprovar-la i col·locar-la en el seu lloc corresponent amb el preu correcte, així com mantenir tot net i ordenat.
  • Cobrar a caixa i realitzar el tancament de caixa.
  • Elaboració i cocció del pa i l’atenció dels clients a la fleca.
  • Atenció i assesorament al client.

Ets la persona que busquem si:

  • tens grau mig / superior. Batxillerat.
  • Valorables coneixements en anglès.
  • Valorables coneixements en dietètica i nutrició.
  • Valorable coneixements en complementació, suplementació i/o fitoteràpia.
  • Tens facilitat per a treballar en equip i bon company.
  • Ets empàtic/a.
  • Tens vocació de servei.
  • Tens aptituds comercials.
  • Ets polivalent i proactiu.
  • Ets una persona que t’apassiona l’alimentació ecològica i compateixes un estil de vida saludable.

¿Què oferim?

  • L’oportunitat d’incorporar-te a una empresa que està transformant el mon de l’alimentació ecològica.
  • Un lloc de treball dinàmic que garanteix el creixement professional i personal.
  • Torns intensius rotatius de matí i tarda.
  • Jornada completa o jornada parcial, (segons la necessitat de la botiga).
  • Salari segons convenio colectivo d’aplicació.
  • Beneficis socials: descomptes en compres en les nostres botigues i en els nostres tallers d’alimentació saludable, formació continuada, promoció interna, i més avantatges mitjançant la nostre app Veritas.
  • Veritas People: la nostre app de comunicació interna per poder-te assabentar de tot el que succeeix a Veritas i compartir aficions i hobbies amb els teus companys/es.

Sona bé, oi? T’esperem!

STORE MANAGER

T’interessen les ventes i et motiva aconseguir els objectius? T’agradaria que s’escoltessin les teves idees? T’agradaria ajudar a les persones en la seva formació i desenvolupament? T’agrada treballar en equip?

Si es així, ¡t’estem buscant!

A Veritas seguim creixent i busquem a  Store Managers per les nostres botigues de Barcelona que amb dependència directe del Senior Store Manager hauran de garantir el correcte funcionament de la botiga i gestionar l’equip.

Les teves funcions seran:

  • Aconseguir els objectius marcats per la botiga implantant els plans d’empresa, executant i controlant el rendiment de la botiga creant les estratègies Claus per proposar millores on  sigui necessari.
  • Gestionar les comandes de manera efectiva.
  • Conèixer de primera ma les necessites dels nostres clients i assegurar l’excel·lència en el servei.
  • Analitzar els resultats i elaborar plans d’acció.
  • Observar, analitzar i verificar que el producte i servei ofert estigui dintre dels nostres estàndards de qualitat.
  • Contribuir a la formació inicial dels nous dels nous treballadors i assegurar la formació continua mitjançant el pla de formació.
  • Vetllar per un bon clima laboral.
  • Configurar els horaris del personal.
  • Avaluar a l’equip i controlar la actitud i l’aptitud de tots els treballadors.
  • Romandre actualitzats i creatius en els canvis i tendències actuals del nostre sector.

Ets la persona que estem buscant si:

  • Tens experiència prèvia en una posició similar.
  • Tens estudis relacions en Comerç o equivalent.
  • La teva prioritat es el client i tens vocació de servei.
  • T’agrada treballar en equip.
  • Ets responsable i organitzat/ada.
  • Ets discret/a en el desenvolupament de la teva feina.
  • T’agrada ser autònom/a en les teves tasques.
  • Ets capaç d’assumir nous reptes i objectius.
  • Ets una persona que t’apassiona l’alimentació ecològica i compateixes un estil de vida saludable.

¿Què oferim?

  • L’oportunitat d’incorporar-te a una empresa que està transformant el mon de l’alimentació ecològica.
  • Un lloc de treball dinàmic que garanteix el creixement professional i personal.
  • Un salari que reflexa la teva responsabilitat.
  • Beneficis socials: descomptes en compres en les nostres botigues i en els nostres tallers d’alimentació saludable, formació continuada, promoció interna, i més avantatges mitjançant la nostre app Veritas.
  • Veritas People: la nostre app de comunicació interna per poder-te assabentar de tot el que succeeix a Veritas i compartir aficions i hobbies amb els teus companys/es.

Sona bé, oi? T’esperem!

SERVEI ATENCIÓ AL CLIENT

Per a donar suport a la nostra estratègia de millora del servei, volem incorporar a un/a professional al nostre equip d’Atenció al Client per a millorar l’experiència i el servei que oferim als nostres usuaris.

Ets la persona que busquem si:

  • Tens empatia per a poder conèixer les necessitats del client i saber adaptar i individualitzar el missatge.
  • Ets pacient i de bon tracte, amable i pròxim/a Eres
  • responsable, compromès/a, detallista, amb bona redacció i ortografia
  • Ets dinàmic/a, resolutiu/a i bon/a comunicador/a Tienes
  • flexibilitat i saps treballar en equip i sota pressió.
  • Et consideres creatiu/a i innovador/a i t’apassiona l’alimentació saludable.
  • Tens domini de castellà, català i nivell alt d’anglès, tant escrit com parlat.
  • Valorable coneixement de Zendesk i tenir un nivell alt d’Excel.

Les teves funcions:

  • Atenció al client via telefònica i per correu, amb actitud amistosa i resolent totes aquelles qüestions que el client pugui presentar.
  • Seguiment, coordinació amb departaments relacionats, resolució i comunicació al client d’incidències.
  • Proporcionar informació i donar suport als nostres clients de tots els nostres productes.
  • Resolució de dubtes, necessitats i/o reclamacions que tinguin els nostres clients.
  • Facilitar les comunicacions i suggeriments a l’equip i als diferents departaments de l’empresa.

¿Què oferim?

  • Contracte temporal a 30h/setmanals.
  • L’oportunitat d’incorporar-te a una empresa que està transformant el món de l’alimentació ecològica.
  • Un lloc de treball dinàmic que garanteix el creixement professional i personal.
  • Beneficis socials: descomptes en compres de les nostres botigues i en els nostres tallers d’alimentació saludable, formació continuada, i més avantatges a través de la nostra app Veritas!
  • Veritas People: la nostra app de comunicació interna per a assabentar-te de tot el que està passant a Veritas i compartir aficions i hobbies amb els teus companys/as.

Sona bé, oi? T’esperem!

KEY ACCOUNT MANAGER

Situat al departament Comercial, el/la Key Account Manager serà responsable dels comptes actuals a nivell nacional i internacional i de la cerca de noves empreses i mercats per al desenvolupament de negoci B2B. Analitzant el mercat i orientant-se a potenciar i dinamitzar l’àrea d’exportació i identificant les oportunitats de negoci en mercats emergents.

A través del seu treball, no sols potenciarà la venda dels nostres productes, sinó que facilitarà el dia a dia dels nostres partners convertint-se en una part molt important del negoci.

Funciones:

  • Gestionar i resoldre l’operativa de venda, des de la realització i presentació d’ofertes, negociació i seguiment del cicle de comanda fins a la seva facturació i postvenda.
  • Prospecció, visites comercials i manteniment de les relacions comercials amb els clients dels diferents canals de distribució (gran distribució, majoristes, supermercats …).
  • Negociació i tancament dels termes i condicions de col·laboració.
  • Reporting periòdic sobre el desenvolupament de la seva activitat.
  • Obertura, explotació i anàlisi del mercat europeu i de la competència per a fer les recomanacions corresponents sobre nous canals i oportunitats de negoci.
  • Romandre actualitzat i creatiu en els canvis i tendències actuals del nostre sector. 

Conocimientos y experiencia:

  • Llicenciat/a – Diplomat/a – Graduat/a (preferiblement en estudis de ADE).
  • Valorable formació de postgrau en comerç exterior.
  • Imprescindible experiència prèvia demostrable en l’àrea d’exportació.
  • Imprescindible castellà, català i nivell alt d’anglès, tant escrit com parlat.
  • Valorable coneixement d’altres idiomes (francès i alemany).
  • Coneixement de producte ecològic o del sector de l’alimentació.
  • Valorables coneixements en SAP.

Eres la persona que estamos buscando si:

  • Ets una persona dinàmica, independent, resolutiva i capaç d’assumir reptes.
  • T’agrada treballar en equip.
  • Ets responsable i metòdic/a.
  • Tens una alta capacitat analítica i estàs orientat a resultats.
  • Ets comunicatiu i tens altes habilitats en negociació.
  • Tens elevada capacitat de lideratge i de gestió d’equips humans.
  • T’adaptes als canvis amb facilitat.
  • Tens una clara orientació al client intern / extern.
  •  Ets constant i enfocat/a a resultats.
  • Tens disponibilitat per a viatjar.
  • Ets una persona que t’apassiona l’alimentació ecològica i comparteixes un estil de vida saludable.

¿Què oferim?

  • Salari competitiu en funció del valor i experiència aportats.
  • Incentius variables sobre la base del compte de resultats.
  • L’oportunitat d’incorporar-te a una empresa que està transformant el món de l’alimentació ecològica.
  • Un lloc de treball dinàmic que garanteix el creixement professional i personal.
  • Beneficis socials: descomptes en compres de les nostres botigues i en els nostres tallers d’alimentació saludable, formació continuada, i més avantatges a través de la nostra app Veritas!
  • Veritas People: la nostra app de comunicació interna per a assabentar-te de tot el que està passant en Veritas i compartir aficions i entreteniments amb els teus companys/as.

Sona bé, oi? T’esperem!