SERVEI ATENCIÓ AL CLIENT

Per a donar suport a la nostra estratègia de millora del servei, volem incorporar a un/a professional al nostre equip d’Atenció al Client per a millorar l’experiència i el servei que oferim als nostres usuaris.

Ets la persona que busquem si:

  • Tens empatia per a poder conèixer les necessitats del client i saber adaptar i individualitzar el missatge.
  • Ets pacient i de bon tracte, amable i pròxim/a Eres
  • responsable, compromès/a, detallista, amb bona redacció i ortografia
  • Ets dinàmic/a, resolutiu/a i bon/a comunicador/a Tienes
  • flexibilitat i saps treballar en equip i sota pressió.
  • Et consideres creatiu/a i innovador/a i t’apassiona l’alimentació saludable.
  • Tens domini de castellà, català i nivell alt d’anglès, tant escrit com parlat.
  • Valorable coneixement de Zendesk i tenir un nivell alt d’Excel.

Les teves funcions:

  • Atenció al client via telefònica i per correu, amb actitud amistosa i resolent totes aquelles qüestions que el client pugui presentar.
  • Seguiment, coordinació amb departaments relacionats, resolució i comunicació al client d’incidències.
  • Proporcionar informació i donar suport als nostres clients de tots els nostres productes.
  • Resolució de dubtes, necessitats i/o reclamacions que tinguin els nostres clients.
  • Facilitar les comunicacions i suggeriments a l’equip i als diferents departaments de l’empresa.

¿Què oferim?

  • Contracte temporal a 30h/setmanals.
  • L’oportunitat d’incorporar-te a una empresa que està transformant el món de l’alimentació ecològica.
  • Un lloc de treball dinàmic que garanteix el creixement professional i personal.
  • Beneficis socials: descomptes en compres de les nostres botigues i en els nostres tallers d’alimentació saludable, formació continuada, i més avantatges a través de la nostra app Veritas!
  • Veritas People: la nostra app de comunicació interna per a assabentar-te de tot el que està passant a Veritas i compartir aficions i hobbies amb els teus companys/as.

Sona bé, oi? T’esperem!

KEY ACCOUNT MANAGER

Situat al departament Comercial, el/la Key Account Manager serà responsable dels comptes actuals a nivell nacional i internacional i de la cerca de noves empreses i mercats per al desenvolupament de negoci B2B. Analitzant el mercat i orientant-se a potenciar i dinamitzar l’àrea d’exportació i identificant les oportunitats de negoci en mercats emergents.

A través del seu treball, no sols potenciarà la venda dels nostres productes, sinó que facilitarà el dia a dia dels nostres partners convertint-se en una part molt important del negoci.

Funciones:

  • Gestionar i resoldre l’operativa de venda, des de la realització i presentació d’ofertes, negociació i seguiment del cicle de comanda fins a la seva facturació i postvenda.
  • Prospecció, visites comercials i manteniment de les relacions comercials amb els clients dels diferents canals de distribució (gran distribució, majoristes, supermercats …).
  • Negociació i tancament dels termes i condicions de col·laboració.
  • Reporting periòdic sobre el desenvolupament de la seva activitat.
  • Obertura, explotació i anàlisi del mercat europeu i de la competència per a fer les recomanacions corresponents sobre nous canals i oportunitats de negoci.
  • Romandre actualitzat i creatiu en els canvis i tendències actuals del nostre sector. 

Conocimientos y experiencia:

  • Llicenciat/a – Diplomat/a – Graduat/a (preferiblement en estudis de ADE).
  • Valorable formació de postgrau en comerç exterior.
  • Imprescindible experiència prèvia demostrable en l’àrea d’exportació.
  • Imprescindible castellà, català i nivell alt d’anglès, tant escrit com parlat.
  • Valorable coneixement d’altres idiomes (francès i alemany).
  • Coneixement de producte ecològic o del sector de l’alimentació.
  • Valorables coneixements en SAP.

Eres la persona que estamos buscando si:

  • Ets una persona dinàmica, independent, resolutiva i capaç d’assumir reptes.
  • T’agrada treballar en equip.
  • Ets responsable i metòdic/a.
  • Tens una alta capacitat analítica i estàs orientat a resultats.
  • Ets comunicatiu i tens altes habilitats en negociació.
  • Tens elevada capacitat de lideratge i de gestió d’equips humans.
  • T’adaptes als canvis amb facilitat.
  • Tens una clara orientació al client intern / extern.
  •  Ets constant i enfocat/a a resultats.
  • Tens disponibilitat per a viatjar.
  • Ets una persona que t’apassiona l’alimentació ecològica i comparteixes un estil de vida saludable.

¿Què oferim?

  • Salari competitiu en funció del valor i experiència aportats.
  • Incentius variables sobre la base del compte de resultats.
  • L’oportunitat d’incorporar-te a una empresa que està transformant el món de l’alimentació ecològica.
  • Un lloc de treball dinàmic que garanteix el creixement professional i personal.
  • Beneficis socials: descomptes en compres de les nostres botigues i en els nostres tallers d’alimentació saludable, formació continuada, i més avantatges a través de la nostra app Veritas!
  • Veritas People: la nostra app de comunicació interna per a assabentar-te de tot el que està passant en Veritas i compartir aficions i entreteniments amb els teus companys/as.

Sona bé, oi? T’esperem!