Xucrut, imprescindible de tardor 2018

La xucrut és una de les maneres més antigues de conservar la col. En haver estat fermentada, augmenta l’efecte probiòtic i evita possibles infeccions i grips. També conté tiamina, que ajuda les cèl·lules a convertir els hidrats de carboni en energia.

Els microorganismes vius que genera la xucrut durant la fermentació enriqueixen, mantenen i equilibren la flora intestinal. Tenen la capacitat de limitar la proliferació dels patògens i de reduir les inflamacions. A més, hi ha estudis que demostren que els consumidors d’aliments fermentats tenen menys gastroenteritis, i que les persones amb sobrepès milloren el seu estat i tolerància a la glucosa.

Xucrut, imprescindible de tardor

És imprescindible en aquesta estació per reforçar la immunitat, amb l’objectiu d’evitar possibles infeccions, constipats i grips. Els bacteris d’aquest fermentat repoblen la flora intestinal després d’una presa prolongada de probiòtics, ja que tenen un efecte benèfic sobre la mucosa intestinal i reforcen la barrera intestinal, cosa que redueix la permeabilitat de l’intestí.

Xucrut a la cuina

És un gran acompanyament de plats de carn o vegetarians. A més, resulta excel·lent com a condiment en vinagretes i salses, en amanides, per preparar sandvitxos o com a topping en torrades, crackers, coques i pizzes. La nostra recomanació: entrepà de tempeh, xucrut i ravenets.

Troba el bono imprescindibles a l’app Veritas, acumula ecos i bescanvia’ls per euros de descompte en les teves compres!